Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΑΡΝΟΎΜΑΙ να συμπράξω με οποιοδήποτε τρόπο στην εφαρμογή αυτού του επαίσχυντου νόμου και μάλιστα θα αγωνιστώ για την ματαίωσή του

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 15, 2012

Share

& Comment

(Μήνυμα προς την Ακαδημαϊκή Κοινότητα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στις 26/1/2012)

Σήμερα μου ζητήθηκε από τον Προϊστάμενό μου να προετοιμάσω και να παραδώσω 8 φορητούς Η/Υ (4 για Βόλο και 4 για Λάρισα), προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στις εκλογές για την ανάδειξη Συμβουλίου στα πλαίσια προφανώς του νόμου 4009/2011.

Εξήγησα στον Προϊστάμενό μου ότι για πολιτικούς λόγους αλλά και για να διαφυλάξω την αξιοπρέπειά μου σαν ενεργός πολίτης κι εργαζόμενος στο Πανεπιστήμιο για πάνω από 16 χρόνια, δηλώνω ότι ΑΡΝΟΎΜΑΙ να συμπράξω με οποιοδήποτε τρόπο στην εφαρμογή αυτού  του επαίσχυντου νόμου και μάλιστα θα αγωνιστώ για την ματαίωσή του.

Χωρίς να πιστεύω ότι η σημερινή κατάσταση στα Πανεπιστήμια είναι ιδανική, ο νέος νόμος, τον οποίο η συντριπτική πλειοψηφία της Ακαδημαϊκής Κοινότητας δεν αποδέχεται, θα μας γυρίσει στον μεσαίωνα, καταργώντας  το Αυτοδιοίκητο το Ακαδημαϊκό Άσυλο, τη δωρεάν παιδεία κ.α.

Δεν διεκδικώ το αλάθητο, έχω όμως ήσυχη την συνείδησή μου ότι αυτή τη στιγμή πράττω το σωστό.


Ευχαριστώ,

Αποστόλης Μωραϊτόπουλος

Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης της Επιτροπής Ερευνών

#Απόστολος Μωραϊτόπουλος#

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 2014-15 Απόψεις επώνυμα™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.